måndag 25 januari 2010

Bra kombo?


Måndag 10.01.25:

Jag har haft en bra helg, lugn men aktiv. Fredagskväll med Jenny & Suss, hederlig quorn-tacos, lite Let´s dance och ett parti yatzy. Lördag hos Karin med besök på indisk restaurang och Expedition Robinson. Och söndag ute i naturen med härlig skidåkning tillsammans med Jennie. Jag hade bra glid och kände mig stark. :) Jag hoppas att styrkan håller i sig!

Förra veckan var inte lika bra. Jag sänkte Lyrican för att jag mådde så dåligt, men det blev inte så mycket bättre. Jag fick panikångestattacker och grät tills jag kräktes. Och jag gick gråtandes och besviken från både terapeuten på torsdagen och läkaren på fredagen. Kände mig oförstådd och ignorerad. =/

När jag var hos läkaren sa jag att jag inte ville äta Lyrica mer för att jag inte fick någon luft nere under vattenytan. Men han tyckte att jag skulle höja dosen istället! Och även börja med Sertralin. Skulle det skita sig fick jag två burkar Stesolid och en telefontid om tre veckor.

Det blir nog bra.
Nu ska jag äntligen sova!

1 kommentar:

  1. Dom säger att sverige ska vara så jäkla bra med myndigheter och sjukvård, men så är fan inte fallet, alla läkare är och blir läkare för att det är status nu förtiden, man måste ha en jäkla tur om man hittar en läkare eller myndighet som verkligen vill hjälpa en på djupet! Du kan ringa om du vill prata, Im always here, även om du bara vill snacka massa skit =) Massa kramar <3
    SV: Hade jag haft en fylld plånbok så hade jag haft den outfiten =)

    SvaraRadera