tisdag 5 januari 2010

-10 och snöfall

Tisdag 10.01.05
Jag sov tillslut gott inatt. Fast lite för sent, satt uppe vid datorn till 3, men sen la jag mig och läste lokaltidningen tills ögonen blev tunga. Ikväll är planen att lägga mig tidigare, men grannen närmast min huvudkudde har fest.. Det låter som ett gäng grabbar som kollar på hockey eller spelar tv-spel för de skriker och skrålar, och samtidigt spelar hög dunka-dunka musik. =/
Jag hade tänkt åka till mamma o pappa för att fly från min rastlösa känsla av hopplöshet men istället har Erika varit här hela kvällen och hållt mig sällskap. Vi har ätit sushi och kollat på tv. Ute är nästan snöstorm och skitkallt så inget kul väder att gå ut i.
Imorn kanske mamma ska hjälpa mig att städa. För jag vet inte hur man gör.
(Nu hoppar grann-jävlarna runt i lägenheten)

1 kommentar:

  1. Nej, hittills har jag inte fått någon behandling för PTSD, men jag står i kö till CTS (Center för Traumatisk Stress) & kommer att börja en behandling där i Feb-Mars nån gång.

    SvaraRadera