lördag 28 november 2009

Till Farmor



Så förälskad och himmelskt blå
och så vacker som just då
Är du alltid inom mig
Är du alltid inom mig

Så håll mig
håll mig mellan vargtimme och gryning
Och värm mig
och vagga mig i nattens sista timme
håll mig alltid inom dig

Evigt du
Evigt ung och fri
Allt du va
och vill förbli

Är du alltid inom mig
Är du alltid inom mig
Är du alltid inom mig
Är du alltid inom mig


'Alltid inom mig'/Totta Näslund & Josefin Nilsson
(Älskar denna låt, lyssna på den! Den är jättefin och sorglig..)

3 kommentarer:

  1. Väldigt fin text!
    själv lyssnar jag på Santogold - shove it =)
    Riktigt skön låt =P
    Kram

    SvaraRadera
  2. den ska jag ta och lyssna på!!

    SvaraRadera
  3. Nu har jag lyssnat in mig, och jag håller med dig Malin, jätteskön musik! Tack för tipset!
    Kram/Moa

    SvaraRadera