söndag 4 juli 2010

Juli

Det var ett tag sen jag skrev nåt..
Jag har haft en veckas semester och varit på Gotland, har haft det jättebra!
Var där med mamma, pappa och mammas väninna.
Det var många år sen jag var på semester med dem men det gick bra.
Har vart kanonväder varje dag!
Nu ska jag jobba ett par dagar innan jag har resten av semestern. Har inget inbokat än men nåt måste jag försöka hitta på! Det blir inga roliga veckor om jag ligger framför tv´n hela dagarna, vilket lätt händer om jag inte har något planerat.

Läste i lokaltidningen idag att det varit skottlossning utanför min dörr när jag varit borta! Mordförsök och gärningsmannen är på fri fot. I helgen var det även en galning som högg 3 personer med en yxa i centrum. Och veckan innan det pistolrån i en videobutik.
Känns ju lite lagom kul.

Imorn måste jag ta tag i "bråket" med A-kassan... De håller fortfarande på att tjöta om förra våren då jag var arbetslös på halvtid några månader, de uppgifter jag lämnat stämmer inte med de uppgifter som revisorn har lämnat. Suck!
Nu har jag några dagar på mig att lämna synpunkter innan de ska fatta ett beslut där de kan kräva att jag ska betala tillbaka 14 757 kr. Dom är inte roliga att ha att göra med.

Har fått en tid nu till min nya psykmottagning. 21 juli ska jag träffa kurator Emma och sjuksköterska Mats. Usch. Och i slutet av augusti doktor Roger. Samma dag som jag fick kallelsen drömde jag en mardröm om dessa nya människor! Haha. Men dom e nog snälla. Och det känns inte som jag behöver dem så mycket heller, Seroxat har hjälpt jättemycket. Vissa biverkningar men jag känner mig stabil.
Och lite satt. Måste börja träna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar