tisdag 13 juli 2010

Holiday, baby!

Imorn ska jag campa. Hoppas det blir kul.
Har haft en liten down period senaste veckan. Känner mig så konstig.

Börjar semestern imorn och vill inte bli liggandes på soffan,
måste fylla dagarna med utflykter. Schemalägga och inte sova bort tiden.

Däremot borde jag sova nu. Hoppas jag slipper drömma nåt knasigt som fastnar på näthinnan.
Hatar när man inte vet vad som är dröm och verklighet. Inatt drömde jag om högstadiet.
Kan ha vart en klassresa. På en båt. Massa folk och långa korridorer. Förvirrande.

2 kommentarer:

  1. Hahaha.. i natt drömde jag oxå om en båtresa men med mina klasskompisar från gymnasiet. Helsjuk dröm! Konstigt att vi båda drömde om båt och gamla klasskompisar... Vart ska du campa?

    SvaraRadera
  2. Ja det var knasigt..!
    Har inte drömt om båtresa med klasskompisar varken förr eller senare!

    Ulricehamn var helt ok! :)

    SvaraRadera