fredag 23 juli 2010

Bränd

Duschade nyss och upptäckte en fästing på skinkan!!!
Usch dom e ju så äckliga! Har gjort en noggrann helkropps-scanning nu och undersökt varje litet födelsemärke men trots att jag vet att jag inte har någon mer så kryper det ju i huden..
Där fick jag för att jag kissade i det fria idag. :(
Var ute på Tjörn och badade på en badplats utan toaletter. Ska kissa i vattnet nästa gång. ;-P

Har även lyckats bränna mig två gånger under veckan. I tisdags solade jag bara framsidan (för det är ju så obekvämt att ligga på mage) och brände då mina lår som aldrig tidigare sett dagsljus, ansiktet och bröstet. Så idag tänkte jag jämna ut genom att sola min bleka baksida, smörjde in mig där jag nådde och la näsan i marken, i fem timmar. Och har nu bränt mig i en lång strimma nerför ryggen där man inte når att smörja in sig själv. Så går det när man tycker det är jobbigt att be om hjälp.

Ja det är inte lätt att ha semester. Imorn får jag nog stanna på soffan. Tror det ska bli regn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar