måndag 12 juli 2010

Huvudvärk

Sommar sommar, och jag är så trött, slapp och orkeslös.
Fick två betalningspåminnelser för att jag glömde räkningarna... :/
Körde iväg igår med handbromsen i.. och fattade inte varför det lät så konstigt
och lös en varningslampa..
Höll på att krocka idag för att jag inte hann uppfatta vägskyltarna..
Lite tankspridd. Eller så är det såhär det ska vara med en dag kvar till semestern!
Ikväll har vi firat fotbollen med lite gammalt rosé. Me, myself and I. Nu kan tv börja visa andra program igen. :)

Imorn måste jag fortsätta kampen mot a-kassan. Dom är sega att tvista med. Men jag vägrar att betala 14000:- för att de tror att jag ljuger (och jag sitter inte på de pengarna heller). Jag är ju ärlig och skulle aldrig försöka fiffla med hur jag jobbade för 1,5 år sedan. Det känns inte kul att vara oskyldigt anklagad. Hoppas det löser saj!

Nu ska jag bädda ned mig under mitt nyinköpta och nytvättade påslakan. I renbäddat sover man som bäst! Kanske en liten skorpa först?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar