fredag 30 april 2010

Valborg

Ojojoj, trött trött och en gnagande oro.
Mitt hem ser ut som kaos och jag vill bara sova.

Den där psykologen jag var hos kändes bra,
och om jag ska gå där tyckte hon jag borde komma en gång i veckan,
under några ÅR!!
(Har jag en psykfalls-stämpel i pannan?!)

Eftersom jag inte har någon pengako att mjölka får jag nog lägga ned det.
Läkaren får skicka iväg den där remissen istället till öppenpsyk. Kan ju finnas nån vettig där också.. På tredje försöket kanske man träffar rätt?!

På söndag ska jag åka till skåne. Jag är nervös, men jag tror det blir bra att få träffa Liv. :) Det ska iallafall bli kul.
På måndag ska vi springa Vår ruset. Jag har inte rört mig på två veckor så jag får nog starta i sista gruppen med dem som går med rullator. Men som Tiffany i Hipp hipp säger:
Iiiiiingen prestationsångest!!!!!!

Trevlig helg.

1 kommentar:

  1. äsch, du behöver inte vara nervös. det är en kul grej, jag har ingen prestationsångest vad gäller det loppet faktiskt :) mitt mål är att ta mig igenom hela loppet utan att gå, tiden struntar jag i. Sätter vi alldeles för bra tid på måndag så blir det för jobbigt nästa år när vi måste slå det, eller hur?! ;-) så det är bättre att ta det lugnt. vi löper tillsammans hela vägen, håller VÅRT tempo.

    SvaraRadera