torsdag 15 april 2010

Smärta


Känner mig lite överkörd och illamående, har vart på massage idag, hon tryckte in under revbenen och rakt ned i magen. Och på några jävulska punkter i ländryggen. Gjorde sketont men jag kunde andas lättare sen.
Var ute och gick idag och sprang igår, i ångestlindringssyfte, men jag får ingen luft. Jag får panik och börjar grina. Gjorde andningsövningar sen och efter 10 min blev jag lite lugnare, för en stund.
Kvällen har tillbringats på soffan. Gråter åt allt som är känslosamt, typ Lyxfällan.. :)
Men 2½ men fick mig iallafall att le!

1 kommentar:

  1. svar: jag springer hemskt gärna med dig 2 maj. är inte van att springa med sällskap, men variation är bra :) och du, DU är bra!
    Tycker det låter lite läskigt att du experimenterar sådär med medicinerna.. KRAM!

    SvaraRadera