tisdag 27 april 2010

Tisdag

I am very nervös.
Har fått en tid till en psykolog imorn. Och det är ju bra.
Men jag kommer säkert få hjärnsläpp och sitta och fnittra nervöst.
Eller bara svettas och skaka som ett asplöv.
Men det är väl lite hennes ansvar också att föra samtalet frammåt.
Hur som helst så kommer jag känna lite lätt prestationsångest då kostnaden för det hela
är 1000 kr för 45 minuter. (Nej jag skrev inte ut för många nollor.)
Men jag förväntar mig att hon är grym.

Nu har jag käkat den "nya" medicinen i 5 dagar och vart helt sjukt trött.
Försökte springa igår, det gick verkligen inte, benen bar knappt. Fick hasa mig hem och lägga mig och sova. Känner mig rätt groggy och degig i huvudet. Men hoppas det vänder!

Ikväll har jag vart på målarkursen för sista gången. Skönt att slippa ha en tid uppbokad,
men det kommer knappast hända att jag sätter mig och målar själv. Men jag ska försöka. Är man på rätt humör är det ett skönt sätt att vila tankarna på. Kanske lägger in dagens bild här imorn.. Kanske, om jag vågar.. Det är kursens värsta moment, att visa varandra vad man gjort. Jag bara skäms, för allt.

3 kommentarer:

  1. kram! lycka till hos psykologen idag!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du går bra hos psykologen och det är värt pengarna om han/hon är bra!! Jättenyfiken på bilden! Läggg upp den. Inget att skämmas för! Puss & Kram!! Madelaine

    SvaraRadera
  3. Sorry att jag inte svarat förrens nu, men jag missade din kommentar. Jag har nu börjat i terapi på CTS (Center för Traumatisk Stress) där jag ska bearbeta de saker jag varit med om. Tyvärr kan jag inte säga exakt hur behandlingen kommer att se ut då jag har mått för dåligt för att kunna börja en, men nu som sagt, är det på väg.
    Lycka till med din behandling!

    SvaraRadera