lördag 19 februari 2011

Fan jag har feber igen! Och lite sådär influensa-ont i hela kroppen.
Hade det några dagar förra veckan också. Gillar inte att känna mig så slö..
Har även ont av att jag håller på att få visdomständer (ja, jag vet, efterblivet!) Små barn får ju feber och blir griniga när de får tänder, så jag googlade på det nu och man kan få det även när visdomständerna kommer! Och dom växer ju sååå långsamt! Kanske ska ta och kolla upp dom hos tandis nån dag.. Jag får huvudvärk ofta som startar i ena tanden typ och sprider sig uppåt och även ner i ena axeln.

Symtom vid problem med visdomständer
•det gör ont
•tandköttet svullnar runt den inflammerade visdomstanden
•sitter tanden i underkäken kan kinden svullna upp
•feber
•det är svårt att gapa.


Veckans tråkigaste tv-utbud är alltid på fredagar. Varför visar dom inte flamsprogram och serier när man är trött och vill vila ögonen på nåt lättsamt? Bara långfilmer och dans. Nu ska jag äta glass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar