onsdag 16 februari 2011

Det är inte alltid jag har alla mina hästar i stallet.

Nu har jag iallafall kommit fram till att jag inte tål alkohol,
det är som att ett monster i mig vaknar. Nu måste det bli nyktert.
Jag går bara ner mig och troligtvis slår det ut effekten av efexorn också och ingen fylla är värd en fruktansvärd baksmälla.
Idag kom jag inte ur sängen, mådde skit, så jag sjukanmälde mig till jobbet. Det var inte riktigt min plan igår. Sen var jag hos farbror doktorn och det kändes som jag fortfarande var full.

Jag bör nog vara tacksam över att det gått bra när jag vart ute och klantat mig. Kl 2 inatt vinglade jag hemmåt ensam på gator jag inte ens känner mig trygg på under dagtid. Men då bryr jag mig inte om nåt.
Skadar mig, överäter, bygger på med mer ångest. Vaknade i morse och hoppades att jag drömt. Men det var i min verklighet jag steg upp.

Jag måste komma igång med att träna, göra positiva saker, söka extrajobb, gå nån kurs kanske, utvecklas.. Funderar på en teaterkurs för nybörjare! Låter skitläskigt för jag har nog snarare scenskräck, men det skulle vara en utmaning. Målarkursen börjar nästa vecka och den ska jag nog fortsätta.
Dags att lyfta blicken mot framtiden! Just nu är jag peppad. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar