torsdag 28 oktober 2010

Schål!

Jag borde ju sova, men så sitter man här och har dåligt samvete att jag slösar bort viktig sovtid. Jävla Facebook fastnar jag lätt i när jag inte vart inloggad där på ett tag.
Inatt var en konstig natt. Verkar inte som om någon har sovit bra?
Jag somnade strax efter 2 och vaknade igen vid 4 och låg sömnlös och vred mig.
Idag har jag jobbat 12,5 timme. Så därför borde jag lagt mig för länge sen.

Igår var jag hos min kära kurator. Jag slösar med dyrbar tid där genom att snacka skit. Skapa problem som inte finns typ. Men jag är väldigt förvånad över hur mycket jag pratar, och glad över att kontakten känns så bra än så länge.

Igår hade hon gått igenom pappret om mitt alkoholintag. Hon sa att om man är kvinna och har över 18 poäng har de rätt att remittera vidare till beroendevården.
I´ve got twentyfive.
Så då bör 20% av alla i min ålder räknas som alkisar. Så jag tar inte så hårt på det, men jag är medveten om att jag har en känslighet och att jag bör ta det lite lugnt. Och de ska inte remittera iväg mig nånstans, så stort problem är det ikke.

Nu ska jag dricka ett glas med linfrö, lite katrinplommonjuice och sen bädda ner mig.

1 kommentar: