måndag 11 oktober 2010

Bröllop

Hej hallå.

Har vart på kvarterskrogen ikväll med min kära jobbarkompis som också till min stora glädje har blivit näst intill granne med mig! Äntligen känner jag någon inom gångavstånd!

Men som man hade kunnat räkna ut innan så blev det inte bara ett glas som vi sa innan, utan fyra. Ett glas vitt och tre Cube, den gamla goa favoriten.. Plus en shot som ägaren bjöd oss på när vi skulle gå.. Bara jag inte e seg när klockan ringer kl 7 imorn.


I helgen har jag varit i Skåne på min kusins bröllop. Det var mycket vackert, borgerlig vigsel utomhus i höstsolen, och efterföljande fest med god mat.


En väldigt obehaglig sak som hänt mig ett par gånger under de senaste dagarna är att jag drabbas av "black-outs".
Det känns som om hjärnan kopplas bort från kroppen. Allt blir helt tomt i sinnet. Jag börjar svettas och får svårt att andas. Och blir livrädd för att slutet är nära. Känner mig verkligen sjuk. Som om jag ska drabbas av hjärnblödning eller nåt.
Och efter det fick jag så fruktansvärt jävla ont i huvudet så att jag tänkte tanken att blir det bara lite lite värre så är det akuten som gäller. Har aldrig mått så himla dåligt fysiskt. Världens värsta pulserande huvudvärk i vänster hjärnhalva. Illamående. Det är svårt att beskriva men det var helt fruktansvärt. Jag trodde allvarligt att stroken var nära.
Jag tror det kan vara stress-relaterat. Stress och press.

Så idag bokade jag en timmes massageterapeutisk behandling till på torsdag. Måste lea upp nacke och axlar. Det är viktigt att ta hand om sin hälsa. Nu ska jag soooova. Det är nog bland det viktigaste för välmåendet. Sova ordentligt och äta bra.



Kjams M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar