torsdag 2 september 2010

Ointressant

Ikväll var det höst i luften. Såndär kall, nypande luft.
Har hunnit mycket idag. Sov hos en kompis och hennes bebis inatt så vi började dagen med att sitta ner o äta frukost över ett parti yatzy.
Sen har jag jobbat, vart på spinning, käkat 9 kexchoklad på 30 min, gått på promenad vid Gunnebo Slott med två vänner, ätit pizza på restaurang med tända ljus vid en sjö och shoppat en tunika på ica maxi. :) Man hinner med mycket på en dag ibland.

Igår var det så jäkla stressigt på jobbet så jag hade hjärtklappning i två timmar efter att jag kommit hem. Och hjärnsläpp.

Imorn ska jag åka bort med släkten över helgen till en stuga i skogen... Så jag får väl ta och packa min väska och försöka sova nu. Har sovit dåligt några dar och vissa nätter vaknat varje timme. Inte kul.


Trevlig helg - Sup och svälj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar