söndag 12 september 2010

F L O W !

Fan va aktiv jag varit i helgen!!


Fotovernissage, sushimiddag, bio, tvättat 3 maskiner, fikat med jenny, ätit middag hos erika, gått på naturpoesi-vandring med Naturskyddsföreningen, fikat hos tanterna i hembygdsföreningen (!), haft picknick vid kåsjön, gått Miljöpartiets tipspromenad, lågpris-shoppat på Jula, Jysk och Rusta (fast köper man skit blir det ju inte billigt i slutändan.. Men jag köpte en ny väckarklocka som jag hoppas kan komma till användning) lagat 9 lunch-lådor (nu blir det quornfärssås i två veckor!), diskat, vikt tvätten!, färgat ögonbrynen, rakat benen, klippt tånaglarna ;-), kollat på tv, spelat skitgubbe med kakan... Och höjt medicinen till 150 mg.


Nej, jag är inte manisk! Men jag mår bättre av att vara aktiv än att bara slappa så fort jag får chansen. Men nu måste jag sova också! Imorn ska jag träffa min nya kurator, och sen träna body pump. Värsta biffen ska jag bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar