måndag 22 februari 2010

Katt i snö

Det är galet mycket snö, skottade utanför jobbet så nu luktar jag svett.
(Bilden är från igår när katten vågade sig ut några minuter, hon kom inte så långt, för mycket snö överallt!)
Och pepparkakorna har gett mig uppstötningar - det smakar inte björnbär!
Som vanligt inför terrapist-möte är magen fylld av krälande spindlar, och i ådrorna flyter larver, känns det som. Jag blir så jäkla nervös och spänd och slutar nästan andas. För jag känner mig så misslyckad när jag sitter där och tittar ut genom fönstret med munnen full av tapetklister. Inte många ord som kommer ut där. Jag vet inte ens vad jag vill säga. Kanske borde sluta, jag vet inte, vet inte, vet inte nåt.
Vill hem till soffan och dricka vin,
men ikväll ska jag på målarkurs minsann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar