måndag 22 februari 2010

Kaka gott

Måndag 100222:

Mmm pepparkakor är fortfarande gott! Och man blir ju så snäll..!
Men idag gick jag på reklamen när jag såg en ny sort; Pepparkakor med smak av solmogna björnbär... Det var en fin förpackning, och att de var dubbelt så dyra som vanliga gick mig förbi då förpackningen döljde att det var hälften så många kakor i som i de vanliga askarna.

Men, man måste ju alltid smaka av allt nytt, eller hur!? ;-) Dessa kakor smakade dock inte några björnbär, det som skiljer mest är nog det extra E-numret och innehållet av björnbärsarom. Alltså inga bär som lockade mitt öga!


Jag ska försöka öva upp mig i positivt tänkande.
Det finns ju nästan alltid något att glädja sig åt - jag ska finna det!
När jag gick till Ica idag tänkte jag på hur jävligt det hade vart att ta sig fram i rullstol,
för det var svårt nog att gå på två ben i snömassorna. Så idag är jag glad över att jag inte sitter i rullstol! Nu ska jag ut och skotta snö på mina friska starka ben - åh så härligt...!
Sen ska jag till min terrapist, terrorist, terapeut - åh så ku.... k!
Och på fredag Fabbro Doktorn. Det rullar på å rullar på. Fram å tebax, uppåt å ned.
Nu har det börjat snöa, igen! Moder Jord skjuter skarpt. När jag la mig igår var det 22 grader kallt! Men det är fint, det är det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar