tisdag 29 december 2009

Kall russinhud

Tisdag 091229:
Brr vad kallt det är! Sitter iof med blött hår och skrynkliga russinfingrar efter att ha varit och badat mellan 06.45 - 10.00! Och jag är nöjd med att jag inte gick hem och la mig! Satt dock och sov sista halvtimmen i bubbelpoolen, haha. Det är skönt att komma upp och igång på morgonen, efteråt! Jag och pappa simmade en stund, bastade och åt sen frukostbuffé! Sen åkte han till jobbet och jag la mig i relaxrummet och läste tidningen innan jag avslutade med en liten lur i bubbelpoolen. Sen åkte jag till Jysk och provsatt deras soffor. Billiga, men inte så sköna. Vet inte heller vad de har för kvalitét.

Idag är det ingen sol utan ganska grått. Men igår var solen framme! Jag var ute på två promenader, bl.a vid Nääs dit jag hade med kameran, varm choklad och en vän.



Jag träffade min läkare förra veckan och han tyckte jag skulle höja Lyrican dubbelt så mycket på fyra veckor, för att testa om det ger ytterligare effekt. Även fast jag tyckte det var rätt okej innan. Den senaste veckan har vart hemsk och jag antar att det beror på medicinhöjningen. även om det var en ganska liten höjning. Men det kanske är i kombination med julen det blir värre! Det är väl bara att härda ut! Fast jag är osäker på om jag vill göra nästa höjning redan nu till helgen. Vill gärna bli lite stabil emellan. Det är konstigt att läkare är så positiva till mediciner och tror på vad tillverkarna säger om hur fort man kan höja och att utsättningsbesvär inte existerar etc..

Nu kommer min hyresvärd om bara några minuter och ska fixa ett fönster som inte verkar sitta som det ska.. Usch, hoppas han inte har åsikter om min städning! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar