torsdag 17 december 2009

Borta bra men hemma bäst

Onsdag 091216

Jag är hemma i goa, mörka och kalla Sverige igen! Brrr...
Har haft en bra vecka i Gambia! 30 grader, sol och bad, det är inte helt fel det!
Hann även med lite närkontakt med en läskig krokodil!

Imorn bitti ska jag till läkarn på uppföljningssamtal, det har gått fyra veckor sedan jag började med Lyrica nu. Känns rätt bra tycker jag nog.. Inga större biverkningar iaf. Känner mig mer som mig själv igen. Men vi får väl se vad han säger. Det är svårt att tycka själv.

Borde sova nu, har lite sömn att ta igen efter hemresan på nästan 20 timmar.. Flög via Teneriffa och Stockholm och på ett flyg sover man inte så bra. Fast jag va rätt tillbakalutad på två stesolid och ett glas cava. Fast det var skitläskigt när vi kom in över Portugal och hamnade i hårda vindar och studsade i luftgropar.. Usch, gillar inte riktigt flygplan men detta var nog de bästa flygningarna hittils, mjuka fina starter och landningar, det kändes proffsigt! Tack för det Thomas Cook Airlines! :)

Natti natti!

1 kommentar:

  1. Låter som du haft det himla braaa.. skönt att ha dig hemma och oskadd!
    Syrrans kompis Mariah har ju släkt i senegambia, så dom bodde ju gratis där i en månad sist tror ja =) dom ska ner snart igen tror ja, iaf Mariah.
    Skönt att flygresan gick bra! tycker det är härligt att flyga, a eller gjorde det innan ja fick min såkallade P-å.
    Ska också börja knapra nya piller efter nyår blir det nog. Jag ringer dig nån dag, eller så är det bara att slå mig en pling om du vill tjöta lite skit!
    Tänker på dig vännen, take care!
    Big huuuuug

    SvaraRadera