onsdag 16 mars 2011

Har vart på målarkurs ikväll. Fikapauserna har utvecklats till en samtalsgrupp. Snart har alla lämnat ut sina liv där. Jag lyssnar mest på allt de äldre har att berätta. Sen går vi tillbaka o målar igen. Själva målningen går väldigt långsamt för mig. Så jäkla svårt att få till det, och att sen bli nöjd. Men det är som lite vila för huvudet iallafall.

Idag var jag hos farbror doktorn. Han e en rätt skön snubbe han. Jag berättade att jag ska till Barcelona på måndag, då surfade han in på en spansk vädersida för att kolla vilket väder jag ska få, ha ha! :) I övrigt fick jag guldstjärna för min vita månad och hans råd var att fortsätta i det spåret. Och han gratulerade till bra provsvar - en frisk lever och bra värden. Gött mos!

Imorn ska jag på anställningsintervju.... Andas djupt, ta i trä och håll tummarna....
Nu ska jag söva ner mig, har sovit pissigt senaste nätterna och håller på att tugga sönder käkarna så ikväll blir det sömnhjälp men först kvällsmat.

1 kommentar:

  1. Låter mysigt med målarkursen =)
    Va bra att du hade bra värden, shysst med vit månad, jag har haft vita månader ja =) dricker ingen sprit alls =)

    SV: NÖFF back at ya ;-)

    SvaraRadera